Wednesday, December 8, 2010

Demonstrasi Kembalikan Hak Air Kepada Rakyat di Masjid Negara

5 Disember 2010 - Ibaratkan perayaan yang dinanti-nantikan bagi pemuda Taman Ehsan apabila menyertai demonstrasi KEMBALIKAN HAK AIR KEPADA RAKYAT baru-baru ni. Jika tidak bermandikan air water canon dan bom asap tidak sah!, mungkin ada yang merasakan tidak perfect jika x dapat merasai kedua2nya. Selain itu, kami juga telah bermain police entry dengan bapak-bapak polis & sb semasa demo tersebut. Cuma nasib telah menentukan kami tidak dicekup, walupun dah hampir-hampir nak kene. Seriau jugak dibuatnya... Walau bagaimanapun, tahniah kepada semua yang telah menjayakan demonstrasi tersebut.... Sumpah kami anak muda, akan terus berjuang menentang  kezaliman sehingga tumbang rejim zalim BN yang diketuai oleh Najib. Kerajaan pimpinan Najib bacul kerana menggunakan polis untuk menghalang kami rakyat Malaysia untuk bertemu agong. Salahkan kami rakyat Malaysia untuk menghadap agong bagi mengadu kezaliman yang dilakukan oleh kerjaan BN melalui SYABAS? Merompak Dan memeras duit rakyat... Tidak salah untuk mendapat sedikit keuntungan bagi tujuan operasi, tapi SYABAS ni naikkan harga air sebanyak 37% dah melampau!!! Mungkin konsesi SYABAS jadi kantung poket BN untuk dapatkan dana dengan mengerah rakyat marhaen. Elok juga kerajaan PR selangor ambil alih SYABAS daripada terus mencekik rakyat.













Sebahagian polis preman yang diarahkan oleh BN untuk menghalang rakyat dr bertemu dengan agong. Wahai Polis!, tidakkah kamu terfikir, bukankah air hak kamu juga sebagai rakyat? Kenape kamu diperkudakan terhadap orang yang memperjuangkan hak kamu juga???





Sumpah kami anak muda akan terus berjuang menentang kezaliman pemerintahan rejim BN sehingga tersungkur, takkan mengalah selagi BN tidak tumbang... Hidup hidup, hidup Rakyat! Hancur hancur, hancur BN!

No comments:

Post a Comment