Monday, January 3, 2011

'BACK TO SCHOOL 2011' @ PUTEH

1 Januari 2011 - UPU Taman Ehsan telah menjadi lokasi pertama dalam program "Back To School" anjuran JPD PAS Paya Jaras. Aktiviti ini bermula dengan ketibaan Konvoi Motosikal Berkuasa Tinggi yang mana mengiringi Sdr Hairuddin Othman untuk menyampaikan barang-barang persekolahan seperti beg, alat tulis dan lain-lain untuk keluarga yang kurang berkemampuan. Kemudian, konvoi tersebut akan menjelajah seluruh Paya Jaras untuk menyambaikan barangan persekolahan kepada yang memerlukan.




















Read more...

31 Disember 2010 - Suasana Ceramah Isu-Isu Semasa di Wangsa Permai- Anjuran JPD Paya Jaras bersama UPU PAS TAMAN EHSAN

















Read more...

Sunday, January 2, 2011

Rogol Amah : Teka-teki Siapa Menteri Yang Merogol Amah...

Mungkin ramai yang telah membaca dokumen ini tapi tidak menyedari dalam dokumen yang ketiga biarpun ianya cuba disembunyikan dengan dakwat hitam.. tapi masih boleh dilihat jika image dokumen itu dibesarkan..(dah aku besarkan kat bawah)

Biarpun credibility WikiLeaks boleh dipertikaikan, jika benar dakwaan rogol ini telah berlaku sedikit sebanyak ianya akan menjejaskan hubungan dua hala antara Malaysia dan Indonesia.. namun begitu secara amnya kita tidak boleh mempraktikan undang-undang yang berbeza untuk golongan yang berbeza iaitu satu untuk pemimpin dan satu lagi untuk rakyat.

Siapa saja yang dituduh mesti dibawa kemuka pengadilan bagi menghadapi perbicaraan mengikut lunas undang-undang, apatah lagi kali ini yang didakwa melakukan jenayah itu adalah adalah seorang pemimpin yang telah mendapat mandat dari rakyat..


Photobucket

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Nampak tak?? terpapar nama DATUK SERI UTAMA .... ..... disitu..

Kalau tak nampak jugak.. kilik kat (SINI)


Jika dakwaan yang terdapat dalam dokumen ini adalah benar..

Dari segi politik, memang dokumen ini amat berguna sebagai senjata oleh Pakatan Rakyat dalam PRK DUN Tenang yang akan diadakan pada 30 January 2011 ini. Dokumen ini membuktikan betapa rakusnya nafsu pemimpin UMNO/BN itu dan dokumen ini juga telah menyerlahkan satu nama yang menjadi sebutan kerana dakwaan merogol amah yang bekerja untuk keluarganya mengesahkan segala spekulasi...

Tapi dokumen ini juga sewajarnya digunakan untuk menegakkan keadilan buat semua tanpa mengira Pangkat, Bangsa atau apa Ideologi pegangan pemimpin itu kerana sepatutnya tiada antara kita yang dikecualikan dari undang-undang..

Buat pihak PDRM kalau di Terengganu terbukti memang cekap dalam mengendalikan satu kes rogol dengan penangkapan tiga suspek yang masih muda remaja diharap laporan yang hanya melibatkan seorang Menteri yang sudah tua ini dapat di siasat dan dibawa kemuka pengadilan…

Sila dakwa dan heret Menteri yang bernafsu binatang ini kemuka pengadilan!!

Buat DS Najib pula… jangan dilindung pemimpin ini..


Sumber dokumen : BigDogDotCom
Read more...

Peristiwa permulaan Tahun Baru 2011 - " 2011 Masa Untuk Berubah"

Sambutan Tahun Baru 2011, gaya hidup 1MALAYSIA, dah tak de perasaan malu langsung, malah berbangga melakukan sedemikian... Yang lebih menyedihkan, semua yang hadir majlis tu BANGSA-BANGSA MELAYU...


Yang ni plak, sikap tidak profesional orang Melayu, kalo betul dia bersalah dan ada bukti, report je la polis @ bawa ke mahkamah, minta dia buat statement kat media. Jgn la buat hukuman sendiri. Yg hebat plak tu, dlm banyak2 'Pejuang Melayu' tu, ada yang pakai rantai, seluar pendek. asap rokok berkepul2, rambut panjang. Inilah "MELAYU HEBAT" hasil GAGASAN 1 MALAYSIA....  


video


"2011 - MASA UNTUK BERUBAH"
SELAMAT TINGGAL UMNO & BN
Read more...