Tuesday, April 20, 2010

P94 HULU SELANGOR - KM MELAKA DAN PENYOKONG UMNO BERTERIAK "TAKE BEER" MENGGANTIKAN TAKBIR





























18 April 2010, Ahad - PAS Cawangan Taman Ehsan telah memulakan tugas dengan menghantar ahli untuk bertugas di Bukit Sentosa, Dun Batang Kali. Sepanjang bertugas di sana, kami mendapati UMNO-APCO sekali lagi ketandusan idea dan modal bagi berhadapan dengan PAKATAN RAKYAT dalam kempen piliharaya kecil P94 Hulu Selangor kali ini. Ini dapat dilihat sewaktu UMNO-APCO mengadakan ceramah mereka di Bukit Sentosa, Dun Batang Kali tidak dapat mengemukan idea yang sesuai bagi berhadapan kemaraan Pakatan Rakyat melainkan dengan mencaci hina. Antara individu yang menjadi bahan cacian mereka adalah Ketua Umum Keadilan, Datuk Seri Anwar Ibrahim, Calon Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim dan PAS sendiri. Yang paling malang, pada pandangan penulis, UMNO-APCO telah menumpang populoriti ceramah Pakatan rakyat dengan menaikkan khemah ceramah kurang daripada 50m daripada khemah ceramah Pakatan Rakyat.
Pada malam tersebut, penceramah UMNO-APCO tidak kurang hebatnya apabila menampilkan beberapa penceramah antaranya Ketua Menteri Melaka, Ali Rustam dan Dato' Noh selaku Timb Pengerusi UMNO-APCO Selangor. Tetapi, gagal mearik minat pengundi Bukit Sentosa untuk hadir, sebaliknya mereka hadir ke khemah Pakatan Rakyat. Apa yang menariknya, sewaktu ceramah UMNO-APCO berlangsung, pemimpin mereka hanya bermodalkan cacian dan hinaan sahaja, nasib baik mereka berceramah dengan kerusi yang banyak daripada manusia. Ape tidaknye, kebanyakkan di bawah khemah UMNO-APCO adalah budak-budak sekolah yang diupah untuk pakai t-shirt UMNO-APCO untuk memegang bendera dacing mereka dan juga pembodek-pembodek mereka sahaja yang meramaikan ceramah. Kepada ahli PEKIDA, ayahanda anda ada bersama mereka, kerana sewaktu ucapan pembukaan salah seorang pencermaah mereka, ada mengalu-alukan ayahanda Az*z. Berbeza dengan Pakatan Rakyat, dipenuhi dengan bakal pengundi yang bijak untuk mendapatkan fakta yang sebenar yang mana disembunyikan oleh UMNO-APCO. Kemuncak kebengongan UMNO-APCO yang diketuai oleh KM Melaka adalah apabila dia (tak layak untuk guna istilah BELIAU) dia mengajar budak-budak hingusan dengan bertakbir menggunakan istilah 'TAKEBEER". Inilah dia, wajah seorang Melayu berhati iblis yang akan menghancurkan orang melayu sendiri. Setiap kali, penyokong pakatan rakyat bertakbir, melaungkan kalimah agung ALLAHUAKBAR, mereka melaungkan perkataan TAKE BEER. Inilah salah satu contoh kebiadaban mereka. Mungkin inilah salah satu punca berlakunya masalah sosial di kalangan anak-anak muda Melayu.
Dikesempatan ini, ana nak ucapkan tahniah kepada semua petugas dari PAS Cawangan Taman Ehsan yang menghadirkan diri untuk menjalankan tugas bagi memastikan kemenangan Pakatan Rakyat. Semoga apa yang antum sumbangkan, mendapat balasan yang setimpal di akhirat kelak. Menang kalah bukan tujuan utama, tapi pengorbanan dalam menegakkan syiar Islam yang dituntut.
Sekian.

"LAWAN TETAP LAWAN"


No comments:

Post a Comment